Sufletul - meu - Oglinda

Mi-a spus o prietena
- Auzi, stii ce, daca tot ai atatea de spus iti fac blog
- Nu, i-am zis, mi-am facut singura si nu am scris nici un cuvant in el. Oricum nu scriu nici un cuvant - daca-mi place sa vorbesc, spun.

Cu toate astea, mi-am capatat renumele de scriitoare fiindca... nici eu nu stiu de ce, in fine, cred ca stiu sa formulez ceea ce altii vor sa spuna.

Asa ca nu ma pot abtine sa nu vorbesc despre cel mai frumos compliment pe care l-am primit vreodata - a venit din partea unui musulman batran care vorbea romaneste ca Ismail (sau cum i-o fi zicand) din "Toate panzele sus" iar eu puneam intr-o forma comunicabila ceea ce el se straduia sa spuna. Asa ca, surprins, de modul frumos in care-i reproduceam ideile mi-a zis " Ai un Suflet-Oglinda".

Comentarii

blur a spus…
i-ai pe toti cu care ai interactionat si pune-i pe hartie.
apoi dezvolta ce-au vrut ei sa spuna(in urma interactiunii).. si deci scrie o carte..
fgc a spus…
dadaista sinteza ta. si pe urma ma conduci la balamuc.

Postări populare