... de-ale mele

Cine merge prin vreun cabinet psiho ca sa-si ia carnetul de conducere, va fi (foarte probabil) pus sa deseneze un arbore.
"Desenati un arbore cat de bine puteti", ii spune vreo cocoana pe un ton formal sau plictisit.
Din pacate, pe nimeni nu intereseaza arborele tau, dar cei care trec prin experienta asta isi fac multe probleme, gandindu-se cum ar fi trebuit sa deseneze un arbore conform asteptarilor cocoanei.
Pe la mine prin bibloteca a ramas o carte de vreo suta de pagini despre testul asta, dar nu l-am administrat nimanui niciodata fiindca am vrut ca oamenii care mi s-au adresat sa ramana increzatori in arborii lor, iar daca careva avea de a face cu vreun baobab, imi spunea singur.
Ei bine, iata si arborele meu si ceva notite pe care le-am insemnat pe margine.
Oricine poate observa ca pomul meu nu incape in pagina. Asa sunt eu.

Comentarii

Postări populare