Oricine si orice



Ieri primesc un telefon. Era vorba despre o domnisoara care-mi cere datele de contact pentru a-mi trimite un cv.
De dimineata primesc o lunga epistola (recunosc, n-am fost in stare sa o parcurg) si cv-ul. Aflu cu mirare ca domnisoara cu voce placuta e artista... Poza mi-a elecrtizat retina. Ea poate fi oricine si orice.
Intr-o zi, poate am s-o chem. Daca cineva doreste sa-i ofere ceva, voi afla.
In rest, multe zambete...

Mai aflu, intre timp, ca domnisoara figureaza in topul celor mai dorite N femei din locul X. Mai mult, ca alte 1001, 2000 sau 20000 femei dintr-o regiune anume, si-ar dori sa fie vreo regina a Egiptului, o cuceritoare sau vreo stapana.

De la mine si-ar fi dorit sa o fac doar vreo directoare, pe vreun post unde imaginea conteaza... oricine si orice...

Comentarii

Postări populare