Saptamana asta:
-ma musca un caine fara dinti - nu-i mai arde lui, zice stapanul...
-am ajuns la botezul unui copil taman dupa ce copilul fu botezat...
-am dat o grama` de bani pe niste pantofi care miros a plastic - de unde si banuiala mea ca sunt din plastic... shock - brand pentru fraieri?

E de ajuns. Totusi, daca nu m-ar fi muscat cainele fara dinti in timp ce mancam o shaorma intre blocuri (a fost oribil) si dupa ce un aparat de aer conditionat tocmai balise pe mine,
daca, daca, daca... probabil ca saptamana s-ar fi scurs pe langa mine cumva amorf.
Sunt si momente in care micile accidente ma fac sa simt ca sunt vie... ca pe vremea liceului: nimic nu parea mai incitant ca un mic cutremur care sa intrerupa scoala, lungile si plictisitoarele ore, zile si anotimpuri duios scurse pe cand ma gandeam la alte si alte lucruri... mereu in alta parte.

Sunt acele lucruri minore si inofensive care ma fac sa-mi fie dor de adolescenta din care m-am zbatut cu inversunare sa ies. Si totusi, pe atunci nimic nu era cu adevarat grav.

Postări populare