Malalbastru cu ochii altuia

Am gasit o imagine pe net al unui mal albastru de vanzare si ma tot gandesc daca aduce, ori ba cu malalbastrul meu si ce inteleg eu prin malalbastrul meu, daca malalbastrul meu trece prin oras sau se intinde in alta parte si tot asa. Cert este ca am gasit o imagine nocturna al unei fiinte care visa la un malalbastru in zigzag si creste, iar singurul lucru in comun este albastrul si nu mai sunt sigura nici de asta, fiind o traire a lui Gellu Naum pe care am luat-o in mine ca pe-un fel de abur.

Mai departe e un laborator. Trebuie ca Malalbastru meu e aerat si poate are o nuanta marina, sau de ocean, sau poate seamana cu ce vede ochiul de sus din spatiu, sau cand deseneaza continente, sau ca atunci cand inchizi ochii si auzi valul cum se sparge de uscat, dar nu vezi malul, sau poate nu-i nici asa, ci eu, cineva sau ceva poate sa reflecte sau sa fie reflectat, iar reflectarea sa nu aiba prea multe in comun cu malul, sau cu albastrul, ci doar cate ceva - ceva de genul "ochii imprumuta culoarea bluzei". Da, cam asa trebuie sa fie.

Oricum ar fi, Malul Albastru cu ochii altuia trebuie sa-si gaseasca o casa. Sta cuminte si disponibil pe undeva prin retea.

Postări populare