de ce s-a sinucis Ivan?

Ivan - prietenul meu. Ivan avea o varsta incerta. Era adult. Varstele se numara, cred, pana la 20 de ani... Eram prieteni si ne plimbam pe malul marii in vacantele mele. Eu eram doar un copil, iar el imi spunea bancuri. Radeam si eram fericita ori de cate ori ma intalneam cu el.

Cand am implinit 20 de ani, imi doream ca viata sa mi se opreasca. Fara violenta, gandind ca este tot ce voi afla vreodata, ca este totul. Apoi am aflat ca Ivan, prietenul meu drag din copilarie, cel mai nostim om pe care l-am cunoscut, s-a sinucis.

Intr-o dimineata, de curand, radeam in somn. "Toate astea sunt ca o palma alba pe obrazul meu", imi spuneam. "Cine stie de ce s-a sinucis Ivan?!" Ma trezesc cu un sentiment de panica. "Cine ne fura vietile? Parca s-a aruncat... De ce s-a sinucis Ivan?!"

Postări populare