Turquoise I

Am rasfoit de multe ori "Fericirea ca obligatie" a lui Francois Brune, chiar daca n-am am avut rabdarea sa citesc 251 de pagini. Si m-am gandit cum industria de modele incearca sa substituie ceea ce alteori era de la sine inteles: cum traiesti da seama de cum mori, cum te porti da seama de unde te tragi, cine iti sunt stramosii si ce istorie ai in spate si tot asa.

"We wear our history" suna acum inadecvat, derizoriu... Si cu toate astea, oamenii continua sa colectioneze incoerent si haotic insusiri care sa le dea consistenta.

Si venind vorba de modele, m-am gandit ce mi-ar da mie sentimentul de consistenta si am ales o culoare. Insa Turquoise este mai mult decat o culoare si un mineral.


 
Posted by Picasa

Comentarii

Anonim a spus…
hmmm... ma intreb care e adevarata culoare a fericirii?! sau care e adevarata Fericire!? sau cum se manifesta ea ca stare de sine dincolo de viata asta... O fi starea de fericire asemanatoare cu dragostea pentru celalalt?! Daca da, atunci sunt fericita in relatie cu toti cei pe care i-am intalnit... :) Pups! Bine ai revenit!
fgc a spus…
Asta cu fericirea nu-i mare branza. E un fel de deziderat...
Asa ca poti sa-i dai multe culori, daca chiar vrei si daca le pui intr-un context fericit...
Vad ca ma asteptai, draga de tine:)

Postări populare