PO



PO, ultima mea descoperire...

E o jucarie nostima si o unealta nastrusnica pentru a aranja informatii in mod nerezonabil pe post de stimuli, a sparge cliseele gandirii si a pune la indoiala ce e de la sine inteles si se considera a fi util si de neschimbat.

Spre exemplu: cand ajung acasa, primul lucru pe care-l simt e nevoia de a-mi gasi lucrurile intacte, nemodificate asa cum imi plac. Prea des mi se intampla sa le gasesc schimbate.

PO cand ajung acasa

Daca m-as misca cu viteza luminii cum o fac razele, la intoarcere lucrurile mele ar ramane intacte asa cum le-am lasat la plecare. Ele nu si-ar modifica trasaturile care-mi plac. Dar eu PO sunt raza. Razele contin lumina de care oamenii au nevoie. Oamenii folosesc doar lumina PO sa o faca, au descoperit electricitatea pentru a avea lumina in timpul noptii asa cum au nevoie de soare in timpul zilei.

PO sunt raza

In corpul omului exista electricitate, dar PO suficienta pentru a lumina. Unii oameni aprind un bec tinandu-l in mana. Daca oamenii ar fi incandescenti n-ar mai avea nevoie de lumina, ar putea sa se deplaseze cu viteza luminii, iar lucrurile mele s-ar pastra intacte asa cum imi plac. Prin urmare pentru lumea razelor, lumea oamenilor sta pe loc mult mai mult timp si poti pastra lucrurile neschimbate daca devii incandescent.

PO a fi incandescent

Postări populare