Vecinul meu este dentist


Totul a inceput intr-o zi in care a sunat la usa mea. Vroia sa-si deschida o dintarie sub mine. Ne-am vorbit civilizat si ne-am despartit cu zambetul pe buze. Dar n-a fost sa fie asa pentru ca anturajul meu a refuzat sa-si dea consimtamantul pentru ca eu sa-i ofer domnului aprobarea de care avea nevoie. De atunci pesemne ca a prins pica pe mine si nimic nu-i convine...

- Ce s-a intamplat? zic eu, dandu-mi silinta sa par socata
- E zgomot, zice el si incearca sa se ambaleze
- Unde? Unde-i zgomot?
- Aici, zice
- Unde aici? Ma uit in jur...
- Aici e zgomot in fiecare noapte de la un timp. Nu stiu ce se intampla de cateva zile!
- De unde atata zgomot?
- Vreti sa inregistrez?! E zgomot In fiecare noapte pe la ora asta va apuca!
- Zgomot e si la dumneata pana la 3 noaptea de luni de zile si n-am venit la usa dumitale sa reclam. Am luat-o ca atare. (Se vede treaba ca-l enervez, adresandu-ma cu "dumneata" el fiind de o varsta cu mine. Sau poate doar devine un pic confuz...)
- Pai a venit sotu`, zice. (asta a fost acum 3 ani). De atunci am mai facut eu zgomot?
- Lasa sotu`, zic. Am venit eu vreodata la usa dumitale? Si dumneata faci zgomot!
- Dar am mai facut eu zgomot de atunci?
- Domnule, zic vadit enervata, io n-am venit la usa dumitale. Adreseaza-te politiei!
- Nu ma adresez politiei! Si la fel de ofuscat pleaca.

Vecinul meu este dentist si avem o lunga istorie de hartuiala impreuna. E noapte si destul de liniste dupa parerea mea, Puteam sa-l intreb "Ce intelegi prin zgomot?" dar mi-am dat seama ca trebuie sa par mai furioasa ca el si pana la urma chiar m-am infuriat. Clocoteam de furie! Vecinul meu este dentist si avem o lunga istorie de hartuiala impreuna. Pe astia nu-i opreste nimeni...

Postări populare