Simina in Clip ITE



Am privit impreuna cu Simina filmuletul facut din imaginile surprinse atat de sensibil de catre obiectivul Cristinei. Apoi, am incercat sa-i traduc ce-i povesteste nenea "Tango" si de ce am vazut-o eu zambindu-i, privindu-l, ascultandu-l... I-am spus cum se numeste toata povestea si i-am pus intrebari.

Restul a inteles singura...

Comentarile Siminei...

Prea scurt filmul... M-am miscat de doua ori si gata!
Sa faci un film mai lung cu multa muzica si multe poze.
Hmm, ce mai e si aia un dans care sa vorbeasca?!
Muzica mi se pare o aiureala.
Adica cum? M-ai facut sa zambesc de ce spune el?!
Dar stiu si eu asta (ca nu suntem in Tara Minunilor)!

Ce ramane mereu e Dumnezeu, tu, oasele si sufletul.
Daca tu mori, mor si eu.

Despre rai, iad si reancarnare...

Daca n-am avea nici rai, nici iad, am trai mereu asa cum suntem: unii buni si unii rai, nu am muri niciodata si nu ne-am schimba.
Am auzit eu ca au scos reincarnarea din Biblie ca sa nu zica lumea ca poate sa faca orice fara sa pateasca nimic. Dar chiar daca se reancarneaza, tot sunt pedepsiti sa astepte mai mult pana se nasc din nou.


Photos by Cristina Nichitus
Music: Gotan Project
Inspiracion-Expiracion
La Cumparasita

Postări populare